LinkedIn

Vi anbefaler LinkedIn, da LinkedIn som annonceringsplatform er oplagt for business-to-business, idet du som virksomhed har mulighed for at lave opslag og annoncer med forretningsorienteret indhold, der er direkte målrettet virksomhedens kontaktpersoner eller personer i samme segment.

Du kan nå ud til et engageret publikum, hvor målsætningen er at skabe leads, drive trafik til hjemmesiden samt øge kendskabsgraden over for erhvervskundemarkedet i det Midt- og Østjyske område.

Vi kan målrette opslagene og annonceringen, så budskabet når ud til personer, der endnu ikke følger virksomheden, baseret på jobtitel, funktion, industri m.m.

En anden vigtig pointe og fordel ved LinkedIn er, at 4 ud af 5 brugere på LinkedIn er beslutningstagere i en virksomhed, hvilket kan skabe en unik mulighed for at kommunikere et budskab direkte til de relevante personer.

Via LinkedIn kan du også lave re-targeting. I LinkedIn regi hedder dette LinkedIn Insight Tag, og det giver dig mulighed for at indsamle data om dine besøgende på din hjemmeside, ligesom du kender fra Facebook Pixel. På denne måde kan du yderligere optimere din markedsføring på LinkedIn.

Giv os et kald så finder vi den bedste løsning for dig og din virksomhed